Seksa un maģijas jautājumi bija un paliek kā vieni no tiem, kurus apgaismo vai nu slikti…vai nekā. Bez pretenzijām uz kaut ko citu, mēģināšu izvairīties no seklu anekdošu populāro varoņu likteņa. Raganas (patīk tas jums vai ne) bija un paliek sievišķības simbols, tātad arī seksualitātes.
Katrā tradīcijā, vienalga – šamanismā vai vikka, neiztrūkstoši eksistē daļa Ceļa, kas nesaraujami saistīta ar seksu un tajā pašā laikā šī daļa izrādās visslepenākā un slēptākā. Seksuāla rakstura rituāli un mistērijas to aprakstu speciālā literatūrā faktiski nemaz nav un jebkurā gadījumā rituālu maģiskā nozīme bieži tiek upurēta par godu iespaidīgam vispārējam kopošanās aktam mūzikas skaņu pavadījumā. Bet – gan jogi, gan raganas, starp citu, strādā ar seksuālo enerģiju, pareizāk izmanto saviem mērķiem, tajā skaitā arī maģiskiem.
Taisnība ja prot attīstīt, pastiprināt un vadīt šī enerģija kļūst par satriecoši maģisku instrumentu; jebkurš, kas tā vai citādi saskāries ar tāda tipa praksi, man piekritīs. Jā, seksuālā ietekme uz apkārtējo pasauli kā viss pārējais ir nostiprinājusies laikā un telpā, bet tās spēks nav kļuvis mazāks. Kaut arī šī ietekme ir pretrunīga, svarīgi šajā sakarā atmest vienīgi savus aizspriedumus un iemācīties izmantot seksuālo enerģiju savā labā. Un ne tikai tā.
Svarīgi saprast, ka nekādām institūcijām par to nav nekā kopēja ar lietas patieso stāvokli. Par patiesa maga uzdevumu var kļūt skaidrs, bezkaislīgs skats uz problēmu, seksuāla sakara kā objektīvi pastāvoša un seksuālās maģijas kā maģijas daļas izpratne. Atliek mums tikai mazliet novirzīties no tradicionāla maga vai raganas ceļa, un mēs riskējam saņemt apvainojumus par augstās maģijas mākslas profanāciju.
Patiesībā seksuālā maģija vienlaicīgi neaptveramā veidā ir vispopulārākā (milzīgās tirāžas par tantrisko seksu ir iespaidīgas) un visvairāk vajātā (tiklīdz kāds no cienījamiem kolēģiem atklāti pasaka, ka nodarbojas ar seksuālo maģiju). Viss, kas dod peļņu (bet maģiskais sekss deva, dod un dos peļņu), automātiski izraisa aizdomas un aizspriedumainu attieksmi.
Bet seksisms? Mēs esam pieraduši tajā tradicionāli apvainot vīriešus, magus, ja vēlaties. Bet ko lai saka par tām raganām, kuras vīriešus uzskata tikai par kāju pameslu? Skumji, bet segregācija notiek ne tikai virzienā cilvēki magi, bet arī virzienā vīrieši sievietes. Bet tajā pašā laikā visefektīvākais maģiskais darbs var notikt tikai pārī, jo kvalitatīvi atšķirīgas vīrišķā un sievišķā tipa enerģijas kompensē viena otru un daudzkārtīgi pastiprina maģiskās darbības.
Attieksmi pret seksuālo maģiju lielā mērā nosaka vispārējā kristietības izpratne par sievietes lomu sabiedrībā. Absurds: pat elku pielūdzējiem sievietes loma aprobežojās ar altāra lomu. Pat tāds novators kā Alisters Kroulijs neieviesa nepieciešamās pārmaiņas.
Luiss Kallings savā darbā 1971. gadā pat apgalvo, ka frigida sieviete potenciāli daudz spējīgāka uz seksuālo maģiju nekā brīva, atraisīta, jūtīga un seksuāli agresīva sieviete. Protams, ar tādu sievieti vīrietim magam būs grūtāk koncentrēties uz veicamajām maģiskajām darbībām. Atliek tikai minēt, vai daudz būs tādu sieviešu, kuras gribēs veidot pāri ar tādu ideju piekritējiem? Jebkurā gadījumā maģija sasniedz savus mērķus ar bieži vien neierastiem un dīvainiem līdzekļiem. Seksa maģija nekādā gadījumā neizslēdz tādus ceļus kā pašanalīze un rūpīgu motīvu izpēte.
Svarīgi vēlreiz uzsvērt, ka pēc savas būtības maģija ir praktiska disciplīna.
Grāmatu lasīšana un semināru apmeklēšana ne par centimetru neaizvedīs tālāk, ja jūs paši neko nedarīsiet.
Izpausme un seksuālās enerģijas izmantošanas iespējas ir tikpat dažādas un daudzveidīgas kā cilvēka uzvedība. Darbs ar tādu enerģiju pakļaujas Haosa maģijas pamatlikumam: ja kaut kas strādā tavā labā izmanto to! Tieši tāpat mēs atceramies, ka seksa maģija praktiski vienmēr eksistējusi neatkarīgi no oficiālā viedokļa par šo priekšmetu, un, atkarībā no tā, cik drīz jūs izlemsiet pielietot un praktizēt šādu darbību, jūs orientēsieties uz mērķi, neskatoties uz aizliegumiem un aizspriedumiem. Maģija zināmā mērā tā ir himna brīvībai. Un, ja mēs pieļaujam, ka ir svētas un godājamas lietas, tad loģiski domāt, ka vērtīgs un sakrāls var būt vēl kaut kas sekss, un ne pēdējā vietā!
Seksuālā maģija pieņem visu hetero un homoseksuālus sakarus, masturbāciju. Kopš paša sākuma viss atkarīgs tikai no paša cilvēka spējām paplašināt savas uztveres horizontu, sava Ceļa meklējumus. Sākumā neko nevar uzskatīt par pareizu un ticamu. Nav reglamenta, saskaņā ar kuru varētu aizliegt vienu vai otru seksualitātes veidu. Ja pēdējā instancē nav Patiesības, tad atļauts ir viss.
Maga tapšanas ceļā uz seksa maģiju ne pēdējo vietu ieņem savas erotikas pašizziņa. Bez prasmes atrast un izmantot savu seksuālo enerģiju, nevar būt ne runas par vēl kāda iesaistīšanu procesā. No otras puses, seksuālā pašizziņa (ne tikai masturbācija, bet arī savas noslieces seksa jomā iepazīšana) piedāvā pilnīgu eksperimentu poligonu.
Patiešām, mēs savā apziņā spējam radīt seksuālus tēlus, kurus vēlāk varēs veiksmīgi izmantot maģiskiem mērķiem. Masturbācijas uzdevums ir atklāt savas stiprās un vājās puses, seksuālās uzvedības tendences. Tā trenē arī spēju ilgi atrasties pirms un pēc orgastiskā transa stāvoklī. No tā atkarīgs, cik veiksmīgas būs maģiskās darbības atkarībā no tajās iesaistītā partnera. Neapšaubāmi, pat partneris, kurš nepraktizē seksa maģiju, sniegs milzīgu palīdzību un atbalstu, – taču mijiedarbības efekts būs daudzreiz lielāks, ja partneris pilnveido savu prasmi līdzīgā veidā.
Vairums iesācēju uzskata, ka ar terminu seksa maģija vai seksuālā maģija jāsaprot stingru rituālu un partneru aktivitāti pēc noteikumiem. Taču praksē vairums seksuāli maģisku darbību norit bez ierobežojumiem.
Ja apskata seksuālās maģijas fizisko aspektu, tad pirmais, kas jāņem vērā, ir tas, ka jūsu ķermenis ir jūsu Templis. Un, lai tas kalpotu kā universāls jūsu gribas instruments, tam jābūt vislabākajā formā.
Fiziska un psiholoģiska atkarība, tabaka vai alkohols var traucēt attīstīt savu instrumentu un to pārvaldīt. Te nekādā ziņā nevar iejaukt kategorijas morāls vai amorāls. Taču prāts, gars un ķermenis visciešākajā veidā ir saistīti un, ja apziņu skar kāds stimulators, ja tā no viņa atkarīga, tad kaut kādā veidā šī atkarība atspoguļojas arī uz ķermeni.
Bez tam seksuālā maģija nozīmē zināmu praksi citos maģijas veidos, vispārēju maģisku mijiedarbību ar pasauli un tās pārējiem iemītniekiem. Pastāv arī pretēja likumsakarība regulāri praktizējot seksuālo maģiju, pastāv liela iespēja daudzkārt pastiprināt jūsu ietekmi uz realitāti un citiem maģijas veidiem.
Daudzi fiziski vingrinājumi, kuri attīsta spējas seksuālajā maģijā, pamatojas uz Tantra jogas asanām. Vienīgā pretruna orgasma izmantošanas veids. Tradicionālā tantra atbalsta ideju par ierobežotu spermas daudzumu, kuru vīrietis drīkst izlietot. Tāpēc šī vērtīgā substance netiek velti izšķiesta, ja tā drīkst izteikties.
Rietumu izpratne diametrāli pretēja jo vairāk tu atdod, jo vairāk saņem pretī. Protams, šī pretruna skar magus vīriešus, bet, kas attiecas uz sievietēm, viņām vienmēr pieder tiesības baudīt. Otra īpatnība ir tāda, ka, atšķirībā no tantras, kuras procesa mērķis ir maģiski vispārējas un transcendentālas kategorijas, seksuālā maģija tādā veidā, kādā mēs to aplūkojam šeit, vairāk koncentrēta uz konkrētu mērķi. Jā, tieksme uz izziņu un sevis pašattīstīšanu cilvēka dabai raksturīga kopš paša sākuma.
Neskatoties uz to, mūsdienu pasaulē magi sakaras ar fiziskās realitātes materiālām problēmām, ar kurām tiekot galā, iespējams kvalitatīvi koncentrēties uz iekšējo harmoniju. Un nobeigumā piezīmēšu, ka seksuālā maģija tomēr visvairāk saistīta ar fizisko ķermeni.
Muskuļu spēks, kustību precizitāte, plānveidība un vienlaicīgi visu darbību nepiespiesta brīvība var dot labus rezultātus. Ne tikai apziņa, bet arī ķermenis te analizē iepriekšējo pieredzi un atrod optimālus maģisko uzdevumu risinājuma ceļus. Jo galu galā, tieši tādā maģijā jūs kā rezervi pasīvi izmantojat ne tikai zemāko čakru enerģiju, bet arī apzinīgi to vadāt, papildināt tās rezervi un kontrolējat kvalitāti.