Viņi saka: Tu esi dievs.
Bet ikviens taču tāds ir.
Viņi saka: Itin viss ir dievs.
Tad kāda gan ir atšķirība?
Viņi saka: Itin viss ir šķitums
Bet vai tas attiecas arī uz dievu?Dao sekotāji uzskata, ka nav nekādu pierādījumu, ka dievs ir radījis pasauli. Viņi nav atraduši empīrisku apstiprinājumu un nevar atzīt šo principu filozofiskā aspektā. Viņi uzskata, ka dievam jābūt absolūtam, un tas nozīmē vienību, visvarenību, viszinību un visuresamību. Jebkas atsevišķs un nošķirts neatbilst šim kritērijam.
Ja būtu dievs un viņa radīta pasaule, tad pastāvētu divi fenomeni un dievu tad nevarētu uzskatīt par absolūtu. Ja pastāvētu absolūts dievs, tad nebūtu nekā, kas ir nošķirts no dieva.
Itin viss ir dievs. Mēs arī esam dievs. Taču mēs to neapzināmies. Kāpēc? Jo mēs meklējam dievu ārpus sevis. Mēs pieļaujam kļūdu, iedomājoties sevi kā skatītāju, un tad pūlamies atrast dievu kā mūsu izpētes objektu. Diemžēl visus mūsu uztvērumus ietekmē subjektīvā attieksme, un tas, ko mēs nosaucam par dievu ārpus mums, nevar būt dievs, jo tas nav absolūts. Viss, ko jūs esat atradis, eksistē saistībā ar jūsu uztveri.
Jūs esat dievs. Vienīgais veids, kā apstiprināt to, ir noņemt subjektivitātes aizšķērsi, kas liedz jums aptvert savu būtisko vienotību ar visu esošo.